domingo, 18 de noviembre de 2007

Bailando Boira, bailando



No sabem qui està darrera d'aquesta vida, el que tenim clar es lo que tenim davant, dic això només per introduir aquest Post dedicat a la Boira, ja se que bailando no solucionem los problemes, però es una bona forma de començar.

La boira va aparèixer per la meva vida fa relativament poc, uns 2 anys, però s'ha quedat, lo curiós, es que los nostres pors i les nostres manies ens han apropat, ens hem rigut molt de les nostres manies de psiquiatre i espero que ens riguem molts anys mes, no sols d'això, si no de tot.

2 comentarios:

Boira dijo...

Bieeeen! Ja tinc el meu post! Gràcies guapa! M'ha fet molta ilu. M'he posat tonta i tot. Adiós al silencio loco!
Molts besineees.
I clar que ens continuarem rient de tot, si una cosa sabem fer, és fer dels problemes una broma, això se'ns dona bé, i en segons quins moments és una gran sort.

marietadelullviu dijo...

Vaja, doncs jo no estic per psiquiatre, no, jo ja estic per manicomi total JAJAAJAAA!! Que sí, q val q "La vida es bella" si t'ho proposes però avui és dilluns i he acabat el cap de setmana malament i en fin, q no estic d'humor, val? PETONS!

Un día sin haberte reido, ha sido un día perdido.