lunes, 26 de noviembre de 2007

Un árbol de Navidad


No se si alguna vez habéis sentido ganas de tener un gran árbol de navidad, de esos de las teleseries americanas, donde cogían una escalera para poner la estrella de lo alto que era...
De pequeñita yo siempre quería tener uno, y siempre me traían una rama de pino, esquelética, que había que atarla con una cuerda para que no se viniera abajo al ponerle las bolitas...
Yo era pequeña, pero la rama era aún más pequeña...
La navidad, ya empezaba a ser una mierda...no nevaba,no había un santa claus en el centro comercial tocando una campanita y dando caramelos, no había cena de acción de gracias!!
Pensé que ya le encontraría el sentido al crecer, pero cada vez carece y se escapa más del sentido que quería darle.

7 comentarios:

marietadelullviu dijo...

Que visca el CAGATIÓ i la tradició CATALANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Santa Claus aquí no pinta res de res. El molt guiri ens vol menjar el tarro... amb mi no pot. Sobre l'abre de nada, mai he volgut un de veritat perquè sabia que si estava a k meva no estava al bosc, que és on el pertoca estar. I a més, l'ho millor era posar les boletes i els abaloris i per tant no feia falta q fos gran. Millor de plàstic que així era per tota la vida. NADAL és época de consumisme absurd. Millor esperar a les rebaixes. L'únic q trobo de bo és que serveix com excusa per fer bons dinars familiars i així ja pagues per totes les visites que vols fer, ó que et demanen durant l'any i no pots. Repeteixo: VISCA EL CAGATIÓ!!!!VISCAAAA!!!

Boira dijo...

A mi em feien molta pena els arbres de Nadal. Suposo que era culpa de la meva mare, que em va ficar al cap, que pobres arbres, i realment ho penso, em sap greu que els talin per uns dies. Però jo crec que el motiu real ocult darrera de la meva mare, és que no es volia gastar diners en l'arbre. Akairis, tu tenies una rama, i jo un arbre de plàstic, que encara posen cada any. I agafo una alergia de la hostia, perquè te 4 kilos de pols.

Lupe dijo...

A casa mai posaven arbre, fins que fa uns anys, ens vam decidir. "No li cau la fulla (agulla)"- em va dir el noi. I cada vegada que passaves pel passadís, vinga agulles al terra. Fins que vam comprar un de plàstic. Sí, "cutre", però ens dura i dura. I no li cau res.
Apa, que vagi bé.

akairis dijo...

Si , els millors son els de plàstic, per a qui els vulgui possar.
lo que també es una imatge molt freda, es el dia seguent de reis, els contenidors de escombreries, plens de arbres i de caixes de joguines, es una passada.

SHADOW dijo...

Hola Akairi,
a mi tampoc m'agrada el Nadal. És una festa consumista i capitalista, on se suposa que tothom és molt feliç i "merry christmas". Doncs no! Jo no sóc feliç i no tinc ganes de fer-ho veure. Només m'agrada d'aquests dies tenir vacances per poder dormir i el somriure dels nens, que realment sí que el gaudeixen.
Fins una altra. Una abraçada

marietadelullviu dijo...

... sobre imatge freda del dia desprès de reis, és veritat, molt fort. A les persones realistes com nosaltres ens impressiona i a mi molt negativament :( Sobre cap d'any... faràs alguna entrada? ho dic pq tant festa boja i tant cotillon i tal doncs el millor cap d'any que vaig passar va ser, el raïm, anar a dormir d'hora i al dematí excursió amb el meu pare i germà de Barcelona a Les Planes. BRUTAL. Ningú per el carrer i a la tornada, tot de gent mudada a dinars familiars. Una passada.

Anónimo dijo...

per la tele tot ho pinten de color de rosa i tu, que ets un nen petit t'ho tragues tot (arbre, papa noel, molts regals). Després arriba el dia de nadal i res de res, son els primers cops de la vida que et fan madurar, et diuen que vius en una casa humil, que l'arbre es de plastic, i que de regals sols n'hi ha un i que s'assembla al que volies, però no es el que havies demanat. Després quan et fas gran no t'agrada el nadal, però inevitablement, et toca comprar regals........merda de societat

Un día sin haberte reido, ha sido un día perdido.